دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 29 مهر 1402/ شماره 856
عناوین خبری مهم امروز: کاهش یکپارچه قیمت‌های جهانی، دلار کانال 51 هزار را از دست داد، قیمت‌های بازار افزایشی، یا بدون تغییر

کاهش یکپارچه قیمت‌های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 20 اکتبر 2023، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی، یکپارچه، کاهشی شدند. در نشریه پلتس، پلی‌اتیلن‌ها بیشترین کاهش را داشتند. در نشریه آیسیس هم، همه گروه‌ها روندی نزولی داشتند. پلی‌اتیلن‌ها و پی‌وی‌سی بیشترین کاهش را در بین گروه های پلیمری، تجربه کردند.

کاهش 12 تومانی دلار حواله
نرخ فروش حواله ارز مبادله‌ای امروز به 37 هزار و 474 تومان رسید که نسبت به نرخ اعلام شده قیمت‌های پایه، در روز 23 مهر، 118 ریال افزایش دارد. قیمت های پایه فردا در حالی اعلام خواهد شد که میانگین هفتگی فروش حواله در بازار مبادله، مبنای قیمت‌گذاری بیشتر کالاها خواهد بود و قیمت های آیسیس نیز، کاهشی هستند.

دلار کانال 51 هزار را از دست داد
دلار آزاد که هفته گذشته، جمعا 270 تومان کاهش داشت و بازار را با 51 هزار تومان به پایان رسانده بود، امروز و هفته جدید را با عقب نشینی به کانال 50 هزار و با قیمت 50 هزار  و 800 تومان آغاز کرد. تا ساعت 15، هر دلار، با 700 تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت هفته‌ی گذشته، 50 هزار و 330 تومان پیشنهاد می‌شد.

قیمت‌های بازار افزایشی، یا بدون تغییر
قیمت‌های بازار امروز ترکیبی از کاهش، افزایش و یا بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، همه کالاها عمدتا بدون تغییر بودند یا نسبت به پنجشنبه، کاهش محدودی داشتند. بیشترین کاهش را سبک خطی با 300 تومان افت ثبت کرد. در گروه پ پ نساجی قیمت‌ها بدون تغییر یا افزایشی بودند. MFI بالاها عمدتا بدون تغییر بودند و چند گرید، تا 500 تومان رشد داشتند. MFIهای پایین ها بین 500 تا 2000 تومان افزایش داشتند. پ‌پ های شیمیایی هم عمدتا بدون تغییر باقی‌ماندند و تنها 5 گرید از 800 تا 1,500 تومان رشد داشتند. پی وی‌سی ها بدون تغییر باقی‌ ماندند و پت‌های بطری بین 300 تا 500 تومان افت قیمت داشتند.

افزایش 2 دلاری برنت در یک هفته
برنت که معاملات هفته گذشته را با 90 دلار آغاز کرده بود، در طی هفته بین 89 تا 93 دلار نوسان داشت و در نهایت بازارهای جهانی، روز جمعه با 92 دلار به پایان رسیدند. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 92 دلار و 51 سنت بود.

افزابش یک هزار واحدی بورس تهران در آغاز هفته
بعد از افزایش 3 هزار و 590 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را نیز صعودی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با افزایش یک هزار و 429 واحدی، به 2 میلیون و 24 هزار واحد رسید


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟